crien Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Har kjøpt oss en Octavia 08 modell og seff måtte vi til med å bytte anlegg da.. :p Burde være greit det, hadde det ikke vært for sykt dårlig plass bak spillern! Flere som har hatt samme problem? Virker som phonokablene butter i veggen bak. Fikk nå pressa den inn til slutt etter litt klipping og tilpassing i veggen bak :p Knaka til litt å. får det skjedd noe galt bak der hvis det blir for trangt? Er jo så mye elektronikk i disse bilene, så er redd for å knerte noe av det liksom :-s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigsol Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 VAG er generelt kjent for å være fryktelig trange i dashbordet. Da jeg monterte ny spiller i min RS 07- modell, så måtte jeg modifisere endel for å få det til. Ett alternativ er å montere vinklede phonoplugger, da kjøper man seg litt plass.. Så lenge du ikke får opp feilkoder på bilen, så må man jo anta at elektronikken er i orden. Bilen sier fort ifra dersom det er noe galt:) Siter Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula... Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crien Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Ja fikk kjøpt sånne vinklede phonoplugger :) hjalp endel, men er fortsatt trangt da. Men spilleren sitter hvertfall fast, om ikke i litt spenn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg