Nikita Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 (endret) Har: 1 sett orginale baklykter, brukt tilstand til salgs Endret September 21, 2010 av Nikita 2 sett lykter solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet August 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet August 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Ingen som er intresserte? Legger de ut på finn om ikke lenge om jeg ikke får noen som er intressert :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet August 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 Første bilde er kun en illosjon http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23914915 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet August 29, 2010 Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 bilder av dem orginale foran? Og pris? Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 De orginale er jo seff slitt da de har stått på bilen, kan sende bilder på MMS om du ønsker det, har ikke noen bilder på dataen her desverre. Pris, tja, kom med bud om de er av interesse ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 send meg gjerne bider på 41144016, ta a begge 2 da:) Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Nummer notert, da sender jeg deg bilder imorgen, så får du de i ordentlig dagslys ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Da har jeg sendt bilder av alle lyktene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Da var 1 sett lykter solg og sendt til Standstuen ;) Fortsatt 1 sett angel eyes og ett sett brukte baklykter til salg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaB2DTI Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Byr 1500kr for lyktene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet September 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 for alle eller angel eysene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaB2DTI Skrevet September 3, 2010 Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 for alle eller angel eysene? Angeleyes lyktene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet September 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 Hva om jeg sier 1800 pluss frakt? (frakten kommer på 150kr) Vil ikke tape for mye på de siden de er ubrukte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaB2DTI Skrevet September 4, 2010 Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 Hva om jeg sier 1800 pluss frakt? (frakten kommer på 150kr)Vil ikke tape for mye på de siden de er ubrukte... Lyktene er ikke til meg, la inn et bud på vegne av min bror. Du får forsøke å selge lyktene en stund til, dersom du ikke skulle få et salg på dem kan du ta kontakt med meg, så ordner vi en handel på 1500kr :) Lykke til med videre salg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg