omicron Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Heisann. Jeg har en Mondeo 2k1 mod Sedan som av og til er meeeget seigstartet (mellom 8-10 sek), og av å til starter den med engang. Ser ut til og variere en del, men for det meste starter den lett. Jeg har byttet ut batteri til et sønnak powerline bat, så den burde få tilstrekkelig med strøm. Jeg har også satt inn nytt K&N panelfilter, byttet olje, tennplugger å tennkabelsett, men problemet vedvarer enda. Jeg vet ikke om det er noe jeg innbiller meg, men det virker som om bilen starter med en gang de gangene jeg har bilen i fri, i steden for 1gir/revers. Noen som har peil eller har opplevd liknende selv? MVH OmiCron Siter Frank the tank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Det kom en eller annen gang en ny bensinpumpe som skulle avhjelpe dette Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omicron Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Så du mener det er bensinpumpen som er dårlig? Det kan ikke være noe annet? Sjekket pris på ny pumpe på mekonomen. 5000,- er ganske drøyt å betale bare på et utsagn :S Mvh OmiCron Siter Frank the tank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Kan jo ta en tur til Ford og sjekke ev feilkoder, og evuntell softwareoppdatering av motorstyringen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg