bilgal86 Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Hei. Finnes det noen lett og billig måte å få mer effekt i min volvo 960 2.5 24 v motor? Jeg tenkte kanskje å chippe bilen og sette på 2,5" eksos. Er det flere ting man kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klezz Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Finnes jo mye man kan gjøre, er bare snakk om hvor mye penger du skal legge i det..? større eksos, porte toppen, åpent luftfilter, fjerne katalysatorene og chipping.. turbo konvertering er jo også en mulighet men da har jeg heller valgt å solgt den motoren du har å gått til innkjøp av en T6 motor Men chipping av en sugemotor er en dårlig innvestering, chipping koster jo en go del å vil vel strengt talt ikke gi deg så alt for mange flere hestekrefter. Siter Volvo, BMW & MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg