mjepson Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Jeg fant meg en Color Concept fanger i samme fargen som bilen min! til kun 700 kr... Men den var uten støtfangerbjelke men jeg antok at det er samme som er på min bil? Noen som kan verifisere dette? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Møller Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Kjøp først, sjekk etterpå! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 det sier jeg også :) skal ha uansett... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by mjepson Jeg fant meg en Color Concept fanger i samme fargen som bilen min! til kun 700 kr... Men den var uten støtfangerbjelke men jeg antok at det er samme som er på min bil? Noen som kan verifisere dette? Har ikke peiling på polo, men hva er forskjellen på den fangeren du har, og color concept fangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 sånn ser min ut: Sånn ser "Style" fanger ut: Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Ok.. lærer noe nytt vær dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by mjepson Jeg fant meg en Color Concept fanger i samme fargen som bilen min! til kun 700 kr... Men den var uten støtfangerbjelke men jeg antok at det er samme som er på min bil? Noen som kan verifisere dette? Jeg bytta til den store fangern bak, bytta bare plastikken.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 fint! skal sette den på imorgen.. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 det blir sikkert bra vettu...Lykke til med monteringen..! gleder meg til jeg skal begynne å style litt selv jeg...men først må det jo kjøpes..hehe:D Du får legge ut bilder etter at fangeren er montert da vettu!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg