acoupe Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 hei, En tanke slo meg i dag, hvordan hadde det vært å montert en eaton m45 kompressor på en 1.6l motor? Selve kompressoren passer fint med motorvolumet, men er det noen som aner om det er mulig å få motoren og alt til å gå pent og skikkelig med en sånn ettermontert kompressor? evnt hva må gjøres? mvh stian. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 først, regn med ca 10000 i mapping eller at du må montere datasprut. så, M45 er veldig liten og produsere mye varme, gå for en M60 eller M62 så, billigere å selge bilen du har og kjøpe en med mer motor Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 først, regn med ca 10000 i mapping eller at du må montere datasprut. så, M45 er veldig liten og produsere mye varme, gå for en M60 eller M62 så, billigere å selge bilen du har og kjøpe en med mer motor var det jeg egentlig regna med at det kom til, men tanken var litt morro om det hadde vært litt enklere å få det til å funke :) Men jeg kan ingenting om dette, hva hadde skjedd om jeg bare monterte på en f.eks m45 uten å gjøre noe spesielt mer med motoren? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 luftehull i stemplene? Eller i beste fall, nødmodus Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg