Gjest mathiman Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Hei, Har en b230FK som ikke går helt som den skal. Så jeg lurer på om det er noe jeg har montert feil. Syl. 1 er på topp, og merket til kamakselen stemmer med dekselet, da peker den første "nockaren" mot venstre, og ikke høyre som på dette bildet: Dette bildet er tatt fra svenska 200 klubbens forum. Hvordan skal fordeleren stå nedi? Har forstått det sånn at rotoren skal peke mot merket i selve fordelerhuset, og dette er blitt gjort. Problemet er at den ikke går på alle sylindrene, selv om det er både gnist og bensin, nye NGK-plugger og tennkabler. Fordelerlokk og rotor er også nytt. Kan det være mellomakselen i motoren som driver fordeleren som tuller? Den ble tatt fra en b19A, men fikk vite at det ikke skulle være noen forskjell, er det? Jeg vet at det er gnist og bensin på alle sylindrene, men den tenner ikke på rett tidspunkt. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Svinghjulet står galt muligens? Har du vært ute med det og satt det inn igjen? Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 har du testa komperisjonen på alle sylindrene? Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg