Einar Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Jeg har nå "akkurat" tatt lappen, og begynt å jobbe så smått, kjører tipp og asfalt. Bilen jeg henta på fredagen for å kjøre tipp, er jo ganske så tøff syns jeg, og tenkte jeg kunne dele litt med dere. Bilen er riktignok forfalt en del siden da, men fytti og tøff en bil.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Fin den da! Gratulerer med ny jobb og bil. Ville vært enda finere med Einar istedenfor Halvard på døra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Haha akkurat samme tenkte jeg! Einar Hallvard? lzzm.. :D Bøs trekkvogn btw. Grattis. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Står nok ingenting på døra nå, bildene er nok 4 år gamle... Tilstanden er dessverre ikke likebra nå, men jeg smiler og koser meg jeg... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 sonntura? hehe Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 (endret) Grattis med ny jobb og stilig redskap, likte fargen på den. Du får ikke snappa taki lakk koden på denne vel Einar? ;) Eller, blir nesten feil å si fargen siden den er ganske diffus. Men likte effektlakken og fargekomboen veldig godt, og kunne veldig godt tenkt meg et navn og nummer på den lakken der.. Endret Juli 20, 2010 av Stig73CamaroZ28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Tror det er en av de få kamelonlakkene som ikke har vært for fancy... Du får ringe Glenn andersen og høre, veit den skal være lakka med PPG Harlequin Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg