thech0sen Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Hei Jeg får ikke start på min 1996, Astra 1,6 16V Stasjonsvogn. Motor: X16XEL Har ikke hatt noe startproblemer med bilen tidligere, kjørte den i går. I morgest ville den bare ikke. Har konkludert med at bensinpumpa ikke går, men finner ikke relet til den. Det er ett rele under dekslet på passasjersiden, ett lilla men det er til noe helt annet (noe starter i motor rom når jeg lasket det) Relet på høyre side i motor rommet er det heller ikke. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 http://www.bilforumet.no/teknisk/215534-sitter-bensin-pumpe-releet-opel-corsa-combo-96-a.html - har bare erfaring fra '96 Opel Combo 1,4i, men der var det lilla releet til bensinpumpa... kan vel være at noe i motor rommet starter samtidig med at bensinpumpa egentlig skal starte? Hos meg var det bensinpumpa som hadde tatt kvelden når bilen stoppet. Lykke til! mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 de bensinpumperelene jeg har tatt ut også er lilla så ville ha sjekket det. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg