saab9000 Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Har en oljelekkasje på min Volvo 960. Vet ikke hvor det kommer fra, så tenkte å vaske hele motoren. Tok den opp på bukk, og så under at den er ganske møkkete av sand og drit! Så viss noen har noen tips til å få den møkka til å løsne til litt lettere, så hadde det vært til stor hjelp! :) Tenkte å bruke høytrykkspyler! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 kaldavfetting Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Halvblanda med kokende vann på spruteflaske, la virke 30-60 sekunder, spyl av, gjerne med varmt vann. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 bremserens!! Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Jeg får tak i bremserens til (bare) 60kr litern, blir nokså dyr motorvask det og. Nå bruker jeg E85 som fattigmanns bremserens. Tar dog ikke alt mulig. Har nylig fundert på å få pris av et rustbehandlingsverksted for steaming av undersiden av bilen. Masse ekkel tectyl og klin over (under) det hele. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg