245tic Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Hei. har bestilt en hvit 2010 berlingo og tenkte å se ut hvordan den er med litt felger og hvite fangere og kansje senk. Noen som har lyst til å prøve seg? :) Og kansje med no dekaler det står autotek på Det er ikke denne bilen men lik: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=22123250 Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shyol Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Må jo si at det er noe spesiel bil og style men skal ikke si noe om smak her *hadde du bare vist min* Jeg syns det er litt vansklig og konvertere svart til hvit så sorry for den "fuzzen" som er på farge skillet men men btw liker tilbake melding?! hehe .....Glemte de merkene dine da.... Siter "Kan jeg være med og leke?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet August 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 shyol skrev: Må jo si at det er noe spesiel bil og style men skal ikke si noe om smak her *hadde du bare vist min* Jeg syns det er litt vansklig og konvertere svart til hvit så sorry for den "fuzzen" som er på farge skillet men men btw liker tilbake melding?! hehe .....Glemte de merkene dine da.... Takker for at du har prøvd, men det er en eldre type en den jeg har, den du har moddet er vel en 04 modell eller no, mens den jeg har er 2010 :).. Skal ikke style den, bare gjøre den litt finere hehe. Er firma bilen Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shyol Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 hehe ikke no problem, men ta et bilde av bilen du har da vettu også poster du det her ;) så kan jeg godt fikse litt på det, helst med litt oppløsning hehe Siter "Kan jeg være med og leke?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg