Gå til innhold

245 selges

Ranger emnet

christianracing

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by christianracing

hvis du ikke er intr i bilen hold deg unna denne tråden..

jeg skal ikke lide for at du ikke har noe bedre å gjøre..

Hehe... noen må jo lide for det da... grinchy

Joda, jeg er interessert i en 245, men syns bare prisen er litt stiv. Pris er da vel ikke noe unormalt å diskutere ved kjøp/salg av bil :confused: Har flere andre "på hånda" som er ganske bra stand til 1/3 av prisen du forlanger... så, da får jeg vel konsentrere meg om dem i stedet for...

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by VolvoTore

Kunne tenkt meg bilen jeg, men har ikke 15 lapper og synes dessuten det er altfor dyrt for en 245 med kun b21 og flatpanser (ikke snutefront). Hadde det vært en 245glt med b23 så hadde 15 lapper vært en grei pris. Er det DL eller GL?

Hmmm... ser ut til at jeg har rett jo... :o

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=406118

Også har den blitt ett år nyere... ikke dårlig... :rolleyes:

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er solgt for 14000

og neste gang holder du meningene dine for deg selv..

det syns sikkert andre å....

Jeg sier mine meninger når og hvor jeg vil og føler for det babyhmm?

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er solgt for 14000

og neste gang holder du meningene dine for deg selv..

det syns sikkert andre å....

Idioten bydde 6.000 for gamle volvoen min, med fersk betalt årsavgift og fri omregistrering vil jo det si at han ikke engang var villig til å betale vrakpanten!

Forøvrig ble den solgt for 12.000.

Min personlige mening er at VolvoTore er en som kjører i motbakke med håndbrekket på.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Idioten bydde 6.000 for gamle volvoen min, med fersk betalt årsavgift og fri omregistrering vil jo det si at han ikke engang var villig til å betale vrakpanten!

Forøvrig ble den solgt for 12.000.

Min personlige mening er at VolvoTore er en som kjører i motbakke med håndbrekket på.

lol lol lol

Så får jeg stadig vekk gjort røverkjøp da!! Bedre det enn å betale unødvendig mye for noe som ikke verdt en dritt :fingers:

Hva sies om å bytte til seg en 84 Volvo 240 GL, godkjent senket, rustfri, strøken grå metallic, penta-felger, GLT-front, hvite blinkers, 2,5" Simons effektanlegg, trimkam med nylig betalt årsavgift som selger skulle ha 25.000,- for, mot en stygg 84 Oldsmobile Cutlass Cruiser uten årsavgift til 15.000,- :D

Eller en Mercedes til 30.000,- mot en Golf som kosta meg 14.000,-:rolleyes:

Eller en nesten strøken 98 Transit varebil ferdig registrert til 82.000,-. Solgte den ett år, 35000km og masse lakkrust/flekker/småbulker (ble brukt som budbil) senere for 78.000,-+reg.

Eller en tipp topp, nylig eu-godkjent 86 Ford Fiesta. Kjøpt for 4.500kr, solgt etter fire dager for 6.000kr.

Eller en Ford Granada. Betalte 5.000kr, gjorde ingenting med den annet enn å ødelegge vannpumpa, byttet mot Mercedes til 15.000,-

Jaja, motbakke eller ikke, samma for meg... men jeg betaler ikke en formue for en gammal rustholk!!! lol lol lol

Dessuten 6000-2750-1340=1910kr!!! Det ER faktisk mer enn vrakpanten!! Hvorfor betale 6000kr for å få vrakpanten på 1500?? BAD BUSINESS!

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så får jeg stadig vekk gjort røverkjøp da!!

Det er jo rart at til tross for at du sikkert har "gjort massseee røverkjøp" så sitter du enda og jakter på 245 en måned senere.

Det kan man jo tolke slik at det indikerer at du kanskje ikke har fått gjennomført like mange røverkjøp som du antyder? lol lol lol

Du virker som en som kun tar ladegrep når du skal skyte deg selv i leggen :D :D :D

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo rart at til tross for at du sikkert har "gjort massseee røverkjøp" så sitter du enda og jakter på 245 en måned senere.

Det kan man jo tolke slik at det indikerer at du kanskje ikke har fått gjennomført like mange røverkjøp som du antyder? lol lol lol

Du virker som en som kun tar ladegrep når du skal skyte deg selv i leggen :D :D :D

Hehe, nei det skyldes nok heller at jeg ikke er helt sikker på om jeg virkelig vil ha 245 (eller rettere sagt om dama vil ha det- jeg har Mercedes S-klasse, og klarer meg utmerket med det), og dessuten har hatt mye annet å bruke penger på... sånn er det å ha samboer og barn. Jeg kan for øyeblikket få en 440gli for 3000kr. Eu-godkjent og årsavgift betalt! Alt som må gjøres med den er å skifte en bærearm (smal sak å utføre), men jeg veit ikke om jeg gidder å kjøpe noe arbeid nå. Holder på å stase opp Mercedesen så den blir fin til sommeren :D

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skyldes nok heller at jeg ikke er helt sikker på om jeg virkelig vil ha 245

VEL HVIS DU FAEN IKKE VET OM DU VIL HA 240 ENGANG SÅ FORESLÅR JEG GANSKE ENKELT AT DU SLUTTER Å PRØVE Å ØDELEGGE SALGSTRÅDENE TIL ALLE ANDRE MED PISSPREIKET DITT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEL HVIS DU FAEN IKKE VET OM DU VIL HA 240 ENGANG SÅ FORESLÅR JEG GANSKE ENKELT AT DU SLUTTER Å PRØVE Å ØDELEGGE SALGSTRÅDENE TIL ALLE ANDRE MED PISSPREIKET DITT!!!

:eek: :eek: :eek: Også så sinna da...! lol lol lol

Hvis man kommer over et bra eksemplar til en fin pris, så er det jo interessant. Men ikke til blodpriser! Bare en idiot ville gitt 12.000 for den bilen din, Ideal! Og da vil jeg si at 14.000 for christianracings 245 sannsynligvis er et MYE bedre kjøp!! Så det så. :cool:

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår