kriols22 Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Lurer på om dere veit om billig eksosanlegg til Mercedes 250 Diesel, 1993 modell? Trenger bakre og mitre eksosanlegg. Lurere på også om det er personer som har laget sitte eget eksosanlegg, om det er enkelt. Lønner det seg? Trenger litt tips om hvordan jeg skal gjøre dette.:crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Er det sedan du har så passer eksos fra 200E,230E og 200D over på 250D , har handla på biltema eksos som sto under 230E passe bra det.Alt er vel likt bortsett fra fremste delen seff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriols22 Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Er det sedan du har så passer eksos fra 200E,230E og 200D over på 250D , har handla på biltema eksos som sto under 230E passe bra det.Alt er vel likt bortsett fra fremste delen seff Kjøpte eksosanlegg på biltema for 250D. Den bilen jeg har. Men det var ikke det samme eksosanlegget som jeg har på bilen no. Så jeg byttet det inn att. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg