Stanj Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Hei! Jeg har en Pioneer DEH-112E spiller i bilen min. Jeg har brukt den noen få ganger, før jeg koblet den i fra for å koble noen ekstra forsterkere. Jeg la merke til at forsterkeren ikke ville gå på når jeg koblet til med strøm fra spilleren. Det ble sent på kvelden, så jeg koblet ifra det jeg hadde mekket på og koblet på ISOkontaktene (originalhøyttalerne) til spilleren, slik at iallefall hadde noe musikk til dagen etter. Men det fungerte ikke! Jeg har ikke blandet meg borti originalhøyttalerne, så det er rart at spilleren ikke vil spille musikk. Spilleren går på, men høyttalerne vil ikke gi fra seg lyd! :( Noen der ute som vet hva problemet kan være? HJEEEELP! MVH S. DiCaprio:chevy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Har du sjekket om du har bra jord? styrestrøm/remote (blå og hvit bak spiller) har kontakt i begge ender? Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Slår forsterkeren seg overhodet på? Om den ikke gjør det, forsøk å koble en ledning mellom + polen på forsterkeren og remote-inngangen på forsterkeren for å se om det er problemer med remote-signalet som antydet i posten over. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg