QuiNlan Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Har nå kjørt en god stund, og fått lvl 50, og en drøss med biler. Mange av de er veldig gode til å drifte med, med et helt vanlig oppsett, i vanlige løp. Men, hvordan kommer jeg til "drift lap"? Siter -Odd Ivar www.eikensbilstereo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Trykk venstre på D-PADEN. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuiNlan Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Hah, tuller du? Må teste når jeg kommer hjem gitt! Siter -Odd Ivar www.eikensbilstereo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuiNlan Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Hvor og når trykker jeg d-pad til venstre? Har nå prøvd å trykke til venstre før jeg kommer inn i selve F3, i F3, inne i "Go Race", inne i "event list" inne i "calendar" men ingenting skjer. Siter -Odd Ivar www.eikensbilstereo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Du gjør det inne i løpet. Da får du poengsummen oppe i høyre hjørne er det vel. I multiplayer kan du sette opp drifteløp, der det går på poeng.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg