howyoudoin Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 da va cabben handla inn er en 1.8 karmann 1992 mod. strøken inni, små sår på lakken utvenndig klare frontlykkter med kryss,sote transparange baklykter og klare blinklys foran. bilen har i dag 60\40 senk ,men har justerbart senkesett liggende som skal på. porsche felgene som står på skal selges/byttes i felger med brei kant eller schmidt felger.så er det noen som har og vil bytte gi meg et lite pip. hær kommer bilder av noen felger jeg kunne tenke meg og bytte til.. setter stor pris på tilbakemeldinger og har du felger du vil bytte er det bare og ta kontakt.på pm eller sms 90515654.eller mail paalhenki@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Tøff golf du har kjøpt deg hva skal du ha for felgene? og om du engang i nær frammtid skal kvitte deg med panser-bhen så er jeg int Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
howyoudoin Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Tøff golf du har kjøpt deg hva skal du ha for felgene? og om du engang i nær frammtid skal kvitte deg med panser-bhen så er jeg int panser bh skal jeg nok desverre ikke kvitte meg med. du får komme med et bud på felgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 råtøff golf einzer du ha fått deg :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg