Wicked Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Ønsker å kjøpe lykter til e30. Egentlig på utkikk etter kun kjørelys på venstre side.Men kan evt kjøpe komplett pakke hvis noen har noen pene sorte DE-lykter. PS. Jeg har DE/smiley-face lykter.. Så det er kun slike som er av interesse. Tilbud mottas med takk. :D msundt@broadpark.no 95846041 mvh Marius Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by Wicked Ønsker å kjøpe lykter til e30. Egentlig på utkikk etter kun kjørelys på venstre side.Men kan evt kjøpe komplett pakke hvis noen har noen pene sorte DE-lykter. PS. Jeg har DE/smiley-face lykter.. Så det er kun slike som er av interesse. Tilbud mottas med takk. :D msundt@broadpark.no 95846041 mvh Marius Jeg tror jeg har liggende til en side..... Det er vanlige, ikke linser... ta kontakt på mail om du er interessert.. henning@streetracing.no Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg