240gutt Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Hei, jeg har kjøpt meg en Volvo 240 1988 modell. denne bilen er det ikke servostyring på. så den blir ekstremt tung på rattet. hvordan kan jeg gjøre det om jeg ville satt i en servo eller hva kunne jeg gjort for å få noe liknende servostyring på bilen. jeg er bare 17 men skal gå billinja til høsten. så om noen har noen ide om hvordan jeg kan fikse dette ville det vært flott med svar. jeg får jo da så klart hjelp med alt av utstyr og andre ting. håper på svar fra noen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Finn en 240 delebil med servostyring å flytt over sakene! i tillegg til servoopplegget bør du skifte bærekulene til servotype.. viss ikke du skifter kulene blir bilen noe "nervøs" på rattet. Du må passe på å få med reimhjula som er til servostyringa. Ellers så er dette kosejobb! Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg