asse22 Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Hei! Jeg skal snart flytte fra Bergen til Kristiansand. I den forbindelse på leie jeg leie en tilhenger (skaphenger). Jeg er på jakt etter sted som kan leie ut henger i Bergen, og etterpå levere inn hengeren i Kristiansand eller omegn. Altså, at jeg slipper å returnere hengeren igjent til Bergen. Er det noen som vet om noen firmaer som driver med dette? Jeg har prøvd alle bensinstasjonene. Ingen av disse funket. Hilsen Asbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 hva med og leige ein kasse bil kanskje letter og finne det som kan leveres inn ein annen plass. eller muligens det ligger ein inne for salg som du kan kjøpe billig og bare bosse eller selge når du kommer frem. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg