Efenn Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 ønsker å kjøpe en BMW E34 524TD, motoren må være i bra stand. Alt av interesse. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexyb Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 hei. eg har en 90 model 524td. motoren er ok og altid starter men innsuginsventilen på den er tett og må renses.. av og til han vil ikke aksellere, tar ikke gass kan du si... men etter en stund på tomgang(ca 5 min) da tar han og går fint :). minimalt med rust... interesert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efenn Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 hei. eg har en 90 model 524td. motoren er ok og altid starter men innsuginsventilen på den er tett og må renses.. av og til han vil ikke aksellere, tar ikke gass kan du si... men etter en stund på tomgang(ca 5 min) da tar han og går fint :). minimalt med rust... interesert? er litt jobb med motoren da, siden innsugsventilen ikke er helt ok så må man vel av med toppen for å gjøre det i stand. Hva skal du ha for bilen a? sedan eller stasjonsvogn? manuell kasse? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Juli 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 Har en 524td 91mod jeg, som funker bra, akkurat byttet olje-olje filter og reg reima.Karosseriet er noe sjabby, men den funker, eu ok til mai 2011. Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efenn Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 (endret) Har en 524td 91mod jeg, som funker bra, akkurat byttet olje-olje filter og reg reima.Karosseriet er noe sjabby, men den funker, eu ok til mai 2011. det høres veldig bra ut :) manuell kasse? sedan eller stv?:)mye rust på bilen? km stand? får du sendt over bilder på mail? Blackdevil199@hotmail.com hva har du tenkt deg for bilen? Endret Juli 9, 2010 av Efenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexyb Skrevet Juli 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 den er sedan og manuelt gir.. godkjent til slutten av året..en feil til med bilen men den er ikke på motoren.. turmåler virker ikke.... tenkt minst 15 tusen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efenn Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 den er sedan og manuelt gir.. godkjent til slutten av året..en feil til med bilen men den er ikke på motoren.. turmåler virker ikke.... tenkt minst 15 tusen... gir deg ikke 15.000 for en bil som ikke motoren funker som den skal på. jeg er uansett ute etter en bil som går som den skal, uten for store feil på motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexyb Skrevet Juli 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 (endret) ok.. lykke til med jaktet :) Endret Juli 9, 2010 av alexyb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efenn Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 ok.. lykke til med jaktet :) takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 det høres veldig bra ut :) manuell kasse? sedan eller stv?:)mye rust på bilen? km stand?får du sendt over bilder på mail? Blackdevil199@hotmail.com hva har du tenkt deg for bilen? Ikke fått tatt no bilder ennå av bilen, men om jeg kan sende deg mms, så kan du få bilder rimelig fort :) Den er manuell, sedan, en del rust og noen bulker :( kmstand ca 480k mener jeg. men d kan jeg sjekke igjen. men det spørs om den er av interesse da ;) Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg