chipchop Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 jaaa... kjipt som F! noen som vet om det er mulig å kjøpe en brukt dørlås på dynga og få denne montert istedet? ikke viktig at det ser fint ut, men lei av å måtte åpne døren fra andre siden for å komme til førersetet!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 er vel bare og ringe nærmeste opphugger det og høre om dei har en bil inne.. Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 En brukt dørlås med dørhåndtak funker helt fint. Er montert bare med en torx skrue i karmen. Om du har delene til den gamle dørlåsen bør du også klare å bytte lover skivene til selve låsen så den gamle nøkkelen passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipchop Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 er vel bare og ringe nærmeste opphugger det og høre om dei har en bil inne.. så det passer altså? må bare gå rundt med to nøkler da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipchop Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Om du har delene til den gamle dørlåsen bør du også klare å bytte lover skivene til selve låsen så den gamle nøkkelen passer. har dem fortsatt. De har dirket i selve skroget ovenfor låsen, men har samtidig ødelagt metallet slik at jeg ikke kan stikke inn nøkkelen. men ser at skinnene er i orden. får bare ikke nøkkelen inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 å skifte dørlås er ikke så dyrt å få nytt på møller, ihvertfall ikke om du har sylinderen. De lager det til der ganske hurtig bak disken. Er vell en 500 lapp om jeg ikke tar fullstendig feil? Gjorde dette selv med min for 2 år siden.. Da slipper du ihvertfall å ha 2 nøkler:) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipchop Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 å skifte dørlås er ikke så dyrt å få nytt på møller, ihvertfall ikke om du har sylinderen. De lager det til der ganske hurtig bak disken. Er vell en 500 lapp om jeg ikke tar fullstendig feil? Gjorde dette selv med min for 2 år siden.. Da slipper du ihvertfall å ha 2 nøkler:) litt usikker om sylinderen er skadet eller ikke. får ikke inn nøkkelen hvertfall. prøvde å skru den opp idag. men fikk ikke den ut. ser ut som det er en stag innvendig som holder den igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 litt usikker om sylinderen er skadet eller ikke. får ikke inn nøkkelen hvertfall. prøvde å skru den opp idag. men fikk ikke den ut. ser ut som det er en stag innvendig som holder den igjen. for å få ut sylinderen så tror jeg det bare var å løsne torx skruen(e) på innsiden av døren, og så putte nøkkelen i låsen, vri om, og dra ut. Om jeg ikke husker helt feil.. Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipchop Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 for å få ut sylinderen så tror jeg det bare var å løsne torx skruen(e) på innsiden av døren, og så putte nøkkelen i låsen, vri om, og dra ut. Om jeg ikke husker helt feil.. tingen er at jeg ikke får puttet nøkkelen inn=/ ser ut som det er noen metall biter som står i veien etter innbruddet. Er det mulig å bruke andre dørhåndtak(lås) fra andre vw biler? golf, caddy..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg