zhiven Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Jeg har fått tilbud på en 2004 Golf 140HK 2,0L TDI Sportline som kun har gått 50 000 km. Prisen de skal ha er 185 000 kr. Det er helt standard interiør med et par ekstra ting som regnsensor og avtagbart hengerfeste. Håper på at noen som har mer peil enn meg på dette forumet kan fortelle om dette er et bra kjøp? Er prisen grei? Har aldri eid en Golf før, jeg er ute etter en bil som er god på langkjøring og vinterføre, og som ikke faller altfor mye i verdi de 2 årene jeg har tenkt å ha den. På forhånd takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Prisen er vel grei den, spørs jo veldig på utstyr og stand da.. Om du er på jakt etter golf kan du jo ta en titt på min også : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23166534 Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.