Krenkern Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Hei! Helt siden jeg fikk lappen for ca 1 år siden, har jeg kjørt "reservebilen" til pappa. En Daewoo Espero 1.5 L 1996 mod. For en drøy uke siden ble bilen ødelagt, så nå skal vi kjøpe ny bil. Jeg og min far har bestemt oss for at vi skal spleise på ny bil. Vi tenker i prisklassen på ca 100 000 +/- noen tusenlapper. Etter å ha kjørt Daewooen i ca 1 år, vil jeg ha noe med mer kraft i. Men det skal ikke mye til.. Pappa tror jeg ikke bryr seg så mye om motor osv som meg. Han har sett litt på Golf 1.6 00,01,02 modeller, og noen 1.9 TDI. Ellers har jeg ikke hørt så mange andre forslag fra han. Hvordan er Golf med 1.6/1.9TDI å kjøre? Noen med erfaring? :) Jeg ønsker kanskje å kjøpe en Audi A4, men disse blir fort dyre.. Så jeg lurte på om noen her har forslag? Setter stor pris på det, isåfall! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Far og sønn spleise på bil, da tenker jeg "generesjon", så det må bli en generasjonsbil. Mercedes! ;) Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krenkern Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Av en eller annen grunn så tror jeg ikke pappa er så glad i Mercedes, ei BMW.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 opel omega b 2,5td, en god del billigere, men en komplett pakke Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Nei ikke sleise med pappa på bil det blir bare krangling når regningene skal betales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg