Budnik Skrevet Juli 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 (endret) Hei! Jeg har en w124 300 24V 91' kjørt 250.000km Jeg har problemer med å starte bilen.Den fjusker veldig og det virker som om den ikke tenner på alle sylindere. Den kan holde på slik i 5-10 sekunder, så stopper den igjen. Så får jeg svevet på den igjen, om jeg gir litt gass når jeg har fått gang på den.Har skiftet fordelerlokk,rotor,pluger og pluggledningene. Er det noen som har hatt lignende problemer? Endret Juli 2, 2010 av Budnik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Ettersom jeg har forstått så er det ett vanlig problem på 300E-24, vet om ett par som har det problemet, og ikke har funnet ut av det enda. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budnik Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Altså motoren jobber ellers bra bortsett når du skal starte dn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg