Gå til innhold

Sensur

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Trodde ikke mine egne øyne, Fikk pes fra moderator siden eg omtalte mine egne produkter.OG INNLEGGET ble SLETTTTET.

 

Så den infoen dere diskuterer blir redigert etter forumets moderatorer, så kanskje det kun blir diskutert turtle wax , eller andre som betaler godt nok.

Trodde litt bedre om Bilforumet , men der tok eg feil.

 

 

 

dukenukem

----------------

Du har motatt en ADVARSEL fra Bilforumet

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Dear zaluq,

 

You have received an infraction at Bilforumet.

 

Reason: Reklamering

-------

Reklame for eget firma er ikke tillatt på Bilforumet. Googleads derimot er det lov å kjøpe/reklamere via.

 

mvh

henne

-------

 

This infraction is worth 1 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt av to kloke hoder før meg; ingen firmaer, reklamerende eller ikke, har anledning til å drive tekstreklame i tråder/foruminnlegg.

 

Du skrev, i en ikke altfor imøtekommende pm til meg, at moderator ikke kan vite om innlegg er egenreklame,...men jeg synes faktisk vi er ganske flinke på sånt! Med ip-adresser, diverse registre og fora tilgjengelig klarer vi ofte, rimelig enkelt, å skille/luke ut egenreklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: dette er ikke noe å diskutere en gang. Du må lese og sette deg inn i reglene når du registrerer deg på et forum.

 

Reklamering blir slettet UANSETT hvilket firma det er. Unntaket er banner-reklamer som er kjøpt via google ads.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår