Trondsen92 Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Kjøpte i dag sportsluftfilter til min Vectra B 1996, når jeg monterte og skrudde på motoren sugde den inn luft hele tiden uten når jeg ga gass og lagde traktorlyd. Er det noe jeg mangler, eller kan ikke bilen min ha sportsluftfilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 Kjøpte filteret på biltema, men fungerer utrolig bra på kompisen min sin golf 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 heheeh,,., stemmer dette.. er mest sannsynlig en 1.8 16v eller en 2.0 16v ? - vil ikke virke så bra med et kon filter.. kjøper du et insats filter så vil denne lyden forsvinne.. hadde du hatt en 2.5 så hadde du fått grom lyd ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Har 1.8 16v ja.. ;p Innsatsfilter er det firkantet du bare putter i boksen? ikke noe som lager grom lyd det? eller? Takk for svar forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Har 1.8 16v ja.. ;p Innsatsfilter er det firkantet du bare putter i boksen? ikke noe som lager grom lyd det? eller? Takk for svar forresten! er firkantet ja.. er vel ikke alverden med gromlyd en får ut av det da.. men litt er det.. hjelper med effektanlegg også da.. :-) madammen hadde et konfilter på bilen sin og det hørtes ut som en støvsuger når den gikk på tomgang da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Ja, er samme som jeg har nå.. høres ut som en støvsuger;p Men jaja, takk for svarene! :) kjipt å ikke kunne ha sportsluftfiilter da.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Ja, er samme som jeg har nå.. høres ut som en støvsuger;p Men jaja, takk for svarene! :) kjipt å ikke kunne ha sportsluftfiilter da.. :p kjenner til dette. Savner mine 2.5 24v vectra'er :-( der var det gromlyd når en trakket til :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg