Bendwapp Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Hei, Skal kjøpe meg ny bruktbil og har funnet noen biler jeg liker på Autocar Kjeller. Ettersom jeg befinner meg i Tromsø lurer jeg på om det er noen av brukerne her som har noen erfaring med Autocar Kjeller? Er de seriøse aktører, er bilene de selger i generell god teknisk stand osv?? På forhand takk for all hjelp! -bendwapp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ander Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Ikke bra firma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Ikke bra firma. hvorfor ikke fortelle hvorfor da nisse? han blir ikke noe klokere med slike idiotiske svar.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Jeg kjenner til de folka der..Kompisen min har eget bilverksted.Og han har skrudd noe bil for de.Kort forklart,de trikser med endel på alle bilene..Men gjør som du vil.Men de er kjeltringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg