Frazzy Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Heisann! En nylig kjøpt Citroen xantia 1.6 1994 modell har fått en lekkasje på høyre side.. Det lekker ut hydraulikk, såpass mye at tanken blir tom. Etter mitt syn ser det ikke ut som det kommer av selve sylinderen, men under.. Jeg er ikke meget bilkyndig og har ikke mye kunnskaper om dette.. Det er slik på bilen at den kan dempes opp/ned og har en nøytral stilling (brukes under normal kjøring) Noen som har noen ideer om hva som kan være galt, hva som må skiftes, evt. pris det er snakk om.. Og er det forsvarlig og kjøre bilen slik den er nå, evt. hva kan skje? Takker for alle saklige svar!:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frazzy Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Jeg har nå lokalisert problemet, det var en slange som lakk, som falt av når jeg så vidt tok i den.. :P Er det noen som vet hvordan denne byttes/hvor en kan få tak i en ny slange? Bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Hydroscand? http://www.hydroscand.no/ Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg