Gå til innhold

Frazzy

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.home.no/frazzy
  • Bosted
    Norway

Frazzy's Achievements

  1. bak eksos (lukter også litt kjølevæske).. Motoroljen ser ganske fin ut.. Har byttet kjølepumpe for ikke så lenge siden, og etter lufting 2-3 ganger så har det ikke vært noe problem med at motoren går varm, før nå.. Evt om dette skulle vært toppakningen hvordan vil ca pris være på å bytte den? Og om isåfall det værte skulle ha vært skjedd at toppen har sprukket/gått skeiv (uten at jeg kan forstå at det har skjedd), hvor mye vil det d ca koste? Takk for hjelp og konstruktive svar! Oljen ser ganske bra ut, ingen forandring der fra normal.. MODELLEINFO Merke: BMW Modell: 3 Serie (E36) Typ: 320i Registreringsår: 1995-1999 TYPEINFO Karosserikode: E36 Motorkode: M52-B20 Motoreffekt: 110 MOTORDATA Drivstoff: Bensin Motorkode: Slagvolum: 1991 Effekt: 110 Enhet: Saknas CO2 utslipp: 0 dB: 1/min: Ny observasjon: Har nå prøvd å lufte motoren en god del ganger, og tatt noen veldig små turer, bare for å fått litt varme i den.. Hver gang jeg får luftet den tom for luft, og teiter til luftventilen samt lokket for påfylling, så begynner det etterhvert og bygge seg opp trykk i begge slangene som går fra/til radiator gjennom termostathuset. Den nedre slangen som går fra radiatoren til termostathuset er helt kald (samt at radiatoren er helt kald), mens slangen som går fra termostathuset og inn igjen på radiator blir meget varmt.. Samt at varmen fra varmeapparatet forsvinner.. (Den står på full varm/trykk under lufting) Syntes også det kommer mer hvit røyk etter jeg har teitet til,enn hva det kom når jeg hadde luftingen åpen osv.. Om dette gir noe bedre svar for bedre vitende
  2. Jeg har nå lokalisert problemet, det var en slange som lakk, som falt av når jeg så vidt tok i den.. :P Er det noen som vet hvordan denne byttes/hvor en kan få tak i en ny slange? Bilder:
  3. Heisann! En nylig kjøpt Citroen xantia 1.6 1994 modell har fått en lekkasje på høyre side.. Det lekker ut hydraulikk, såpass mye at tanken blir tom. Etter mitt syn ser det ikke ut som det kommer av selve sylinderen, men under.. Jeg er ikke meget bilkyndig og har ikke mye kunnskaper om dette.. Det er slik på bilen at den kan dempes opp/ned og har en nøytral stilling (brukes under normal kjøring) Noen som har noen ideer om hva som kan være galt, hva som må skiftes, evt. pris det er snakk om.. Og er det forsvarlig og kjøre bilen slik den er nå, evt. hva kan skje? Takker for alle saklige svar!:respect
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår