Gå til innhold

Turteller Corsa B

Ranger emnet


Furyy

Anbefalte innlegg

Halla folkens..:D eg lurer på om det går ann å få turteller på corsaen min? det er en 96 modell. og kor skal eg koble den til coilen vist de går ann å fa det på den bilen..

 

Det hadde vert kjekt å høre kortid bilen sprenger da eg har på full lyd:P :eddie :D takker for alle svar;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Kjøpte en på Biltema som fungerer helt greit, det følger med koblingsskjema. På min 94 mod med C14NZ motor koblet jeg turteller til den grønne kabelen fra Coil.

 

eg har 2 grønne og to svarte på min coil, eller do kabler med to ledninger kvar eine er på siden og andre er på undersiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bare visst hvordan man legger ut bilder her...

På bilen min er det så vidt jeg kunne se to svarte som lå sammen og kun en grønn lednining. Om de to grønne går til samme punkt på coilen burde det være det samme hvilken av dem du kobler til turtelleren. Men ikke skyt på meg om Corsan går opp i flammer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bare visst hvordan man legger ut bilder her...

På bilen min er det så vidt jeg kunne se to svarte som lå sammen og kun en grønn lednining. Om de to grønne går til samme punkt på coilen burde det være det samme hvilken av dem du kobler til turtelleren. Men ikke skyt på meg om Corsan går opp i flammer!

 

Det er det eg er redd for :/ :drunk: prøv å legg ut bilder takk :D hvilken modell du har ? eg har 96 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, flott at du fant ut av det :)Nei ikke noe oppstasjing her, bare skiftet til make motor, gåen topp-pkn :( Skal man sette inn kraftigere motor blir det fort problemer med ting som ikke passer, drivaksler mm. Men fikk kjøpt motor og girkasse i Sverige som hadde gått nesten 60 000 km for 5000 sek. Var endel slag/dødgang i drivverket og klutsjen hugg som bare fy på den som stod i bilen nå, slitsomt å kjøre med derfor skiftet jeg, selv om motoren i seg selv ikke var slitt etter 160 000 km. Nå når jeg fikk bilen igjen i dag så var problemene med drivverket borte :)

Endret av Corsografen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry for sent svar har vært opptatt. Koblet den til grønt. Om du mener hvor på turtelleren så kan jeg ikke svare, er en stund siden jeg gjorde det og det er trangt der som lendingene ligger oppunder dashbordet. Har ikke lyst til å begynne å rote oppi der, sist jeg var der mistet jeg hovedlysvarsleren.

Endret av Corsografen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår