Vegardb92 Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Er gira på å lakke min hvite 240 til svart. Får sikkert dette spørsmål en milliard ganger om dagen men google var ikke mye til hjelp idag :P Så hva tar lakkverksted sov sånn cirka for å lakke en 240 svart metallic/ikke-metallic hvis jeg gjør forarbeidet selv? Hva er egentlig forarbeidet? pusse ned lakken? grunne? maskere bilen? er det stor forskjell på pris hvis man skal ha metallic? Siter Volvo 240 GL B230FD 1993 Eiker E1 17" Lesjøfors 40mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Du får ta deg en tur ut til Furland og høre med han som driver lakkverksted der, evt ringe rundt til forskjellige i ditt område og høre på pris, prisene kan variere nokså mye, og det er heller ikke alle som tar lakkeringer der eier eller ukjente har gjort grunnarbeidet. Og ja der er forskjell på prisen om du skal ha 2 sjikts, metallic, eller om du skal ha 1 sjikts lakk, hvor stor forskjellen er på det, kan variere mye på hvilket lakkmerke verkstedet bruker Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Er gira på å lakke min hvite 240 til svart. Får sikkert dette spørsmål en milliard ganger om dagen men google var ikke mye til hjelp idag :P Så hva tar lakkverksted sov sånn cirka for å lakke en 240 svart metallic/ikke-metallic hvis jeg gjør forarbeidet selv? Hva er egentlig forarbeidet? pusse ned lakken? grunne? maskere bilen? er det stor forskjell på pris hvis man skal ha metallic? Men skal du sette bort bilen til lakkering kan du heller be de gjøre hele jobben. Ikke gjør noe du ikke kan, da blir det fort ekstra arbeid for lakkerern. Det vet jeg Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg