johnf Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 (endret) Jeg demonterte bremsepumpa for å bytte den p.g.a jeg plutselig mistet bremsene (tok kun litt helt i bånn), hadde ingen synlige lekkasjer på systemet. Når jeg trekker ut bremsepumpa av bremsekraftforsterkeren så ligger "stemplet" løst inni (se bilde av "stempelet") Har noen vært borti dette før? eventuelt tips til hvordan jeg fester denne igjen? Den ser ikke defekt ut. Er hele bremsekraftforsterkeren defekt p.g.a dette? Bilen er en 99mod Opel Vectra b2 Endret Juni 26, 2010 av johnf Lagt til bilde innv bremsekraftforsterkeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Det der er nok ikke noe stempel, men ei støt/trykk-stang, er nok ikke usannsynlig at denne skal ligge løs. Var det bremsevæske inni der? Uten lekkasjer kan det tyde på innvendig lekasje i hovedsylinder, eller luft. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnf Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Hei! Nei det var ikke noe bremsevæske inni der og jeg er veldig sikker på at det er hovepumpa som er defekt, syntes det så litt rart ut med den støtstangen liggende inni der. Stanga på bildet er i to deler så den skal nok sitte fast på noen måte, se på "tennene" rundt på ringen i bunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnf Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Lagt til nytt bilde innv av bremsekraftforsterkeren, mangler jeg noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Det kan være ja. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg