LasseHegg Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Hvordan kobler man forsterker til høytallere bak? (Jeg har en forsterker koblet til en subkasse i bagasjerommet fra før) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Med høgtalerledning ifra høgtalerutgangene på forsterkeren og til høgtalerene. Og eg vil ha ein del fleire opplysninger om kva du har tenkt på Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseHegg Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Jeg har tenkt å sette inn en forsterker til. Altså den jeg har nå som går til subben også sette inn en til som skal gå til høytallerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Akkurat som den andre forsterkeren din, trenger den 12v ifra batteri, jord, remote og signal ifra spilleren. So har du høgtalerutgangene som skal til høgtalerene http://www.bilradiospes.no/a/?aid=a573 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseHegg Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Takk for hjelpen. Hvordan ville du gjort det med fordelings/splittboks, og/eller legge nye ledninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg