Gå til innhold

Streetmeet ingierstrand 4 september 2010

Ranger emnet


asus1

Anbefalte innlegg

lørdag 4 september klokken 19:00 kjører vi igang meet på ingierstrand.

 

Har vert i kontakt med nedere romerike gatebilklubb og fått til en årnings sånn at klokken 21:00 så cruiser vi som er på ingierstrand mot skedsmohallen og blir med nedere romerike gatebil på demmes opplegg som består av cruising tidligere på kvelden og streetmeet på kveldinga.

 

Sted: ingierstrand

Tid: 19:00

avreise mot skedsmohallen: 21:00

 

Hadde vært fint om vi kunne fått til og kjøre rolig i kolonne til skedsmo ;)

 

Håper på bra oppmøte og mange blide biltryner ;D

 

Mvh Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

man vet aldri når purken står bak gjørnet og pønsker på noe. man har bare lyst til å knuse ruta på bila dems

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke helt hva som er problemet, hva gjør egentlig politiet hvis dere står stille?

 

begynner de med teknisk eller bare førerkortbeslag ved for eksempel burning?

 

ser det er maaange som klager på politiet på de treffa deres, men hva er grunnen? jeg bare spør av nysgjerrighet..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke helt hva som er problemet, hva gjør egentlig politiet hvis dere står stille?

 

begynner de med teknisk eller bare førerkortbeslag ved for eksempel burning?

 

ser det er maaange som klager på politiet på de treffa deres, men hva er grunnen? jeg bare spør av nysgjerrighet..

 

Problemet er vel at de ikke klarer stå stille og snakke bil, de blir litt ape. Bare se her .

Hun omtalt der må ha vært ei villstyring, håper bare det ikke var vår Villstyring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke helt hva som er problemet, hva gjør egentlig politiet hvis dere står stille?

 

begynner de med teknisk eller bare førerkortbeslag ved for eksempel burning?

 

ser det er maaange som klager på politiet på de treffa deres, men hva er grunnen? jeg bare spør av nysgjerrighet..

 

Politiet gjør absolutt ingenting så lenge dem står stille. Kanskje dem går bort å spør og titter litt på bilen din. Dette betyr IKKE at dem er ute etter å finne noe ulovlig. Det finnes faktisk bilinterresert politi. Ble en lykkelig kar her oppe på politikontoret når jeg sa jeg hadde kjøpt meg Skylinen. Han var rimelig ihuga på å se den og lurte på om dette var noe jeg skulle registrere eller bruke på bane.

 

Problemet er nok i det at ALLE tror dem automatisk er kriminelle når dem ser en kar står å burner. Rett å slett en gjeng pingler.

 

Grunnen til at folk klager er fordi at politiet gjør en jobb med å forhindre en haug meg guttunger i å stå å burne. Noe som faktisk kan være nyttig en gang i blant.

Referanse: En løk i en mitsubishi evo av no slag som ikke klarte å spinne piruetter, og valgte derfor å kjøre fortest rundt på parkeringsplassen og egentlig skape en farlig situasjon. Og der kunne gjerne politiet ha kommet for min del. Men han var vell den eneste idioten der og forsåvidt.

 

Så, politiet er i bunn og grunn velkommen på treff dem og i mine øyner. Problemet er bare at Norge har en del rappkjefta drittunger som må ødelegge en god steming, BARE fordi dem meningsløst hater politiet.

 

 

-"Jo større hat en person har ovenfor politiet, kan vell egentlig ikke bety noe annet enn at dem har gjordt en god jobb i henhold til regelverket? Tatt i betrakting av at vi nå er inne på temaet BIL."

 

Sitat en bilinteressert venn av meg. Et genialt et sådan.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau;) bank i bordet, man har selv veldig gode erfaringer med politiet, samme gjelder SVV.

 

Jeg ble tatt av SVV på gatebil med ulovlige felger, jeg var hyggelig og slapp unna med å vise bilen kun med originale dekk, han så at det var tjukke spacere og litt små andre mangler, men er man hyggelig så kommer man som regel langt.

 

Politiet har MASSE hyggelige betjenter som man kan prate vanlig med, selv har jeg aldri vært borti noen av rasshøla.. sier ikke at de ikke fins, men det er mange greie også:) så har man noen få rasshøl som ødelegger ryktet deres.. men det fins det blant rånere også(ser på meg selv som råner), så etter min erfaring har man sorte får overalt.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Politiet har MASSE hyggelige betjenter som man kan prate vanlig med, selv har jeg aldri vært borti noen av rasshøla.. sier ikke at de ikke fins, men det er mange greie også:) så har man noen få rasshøl som ødelegger ryktet deres.. men det fins det blant rånere også(ser på meg selv som råner), så etter min erfaring har man sorte får overalt.

 

Kan man få sagt det bedre?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man vet aldri når purken står bak gjørnet og pønsker på noe. man har bare lyst til å knuse ruta på bila dems

 

Hvorfor? Hva har de gjort deg..?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at de ikke klarer stå stille og snakke bil, de blir litt ape. Bare se her .

Hun omtalt der må ha vært ei villstyring, håper bare det ikke var vår Villstyring.

 

Haha.. bra jobba. Sier at hun ikke er en av rånerne. Hvis jeg ikke husker helt feil så ratta hun en Bmw E36 med "Streetcars Norge" eller noe sånt i bakruta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår