omicron Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Heisann. Jeg kjørte bilen min på en oljegrav i dag slik at jeg fikk sett under + byttet olje etc. Når jeg kikket opp forran radiatoren, så jeg en mindre radiator forran "hovedradiatoren" Hva er den godt for? AC eller noe? Det verste var at den bare hang og slang der, for festet på øyre side var gått av. Kjøle elementene/trådene på den radiatoren bare hang og slang ut fra den, å skrapet nesten ned i asfalten. Hvor får jeg tak i en ny rad, å hvor viktig er det? Hvor får jeg tak i ny temp sensor slik som denne? Takk for alle svar. Mvh OmiCron Siter Frank the tank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Det kan være ac, eller det kan være en oljekjøler til motor eller girkasse. Siden jeg ikke ser noe olje der, er det sannsynligvis ac, og dette vil da ikke fungere. Du må bare fikse det hvis du vil ha fungerende ac. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg