Stian_Berg88 Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Dynamoen lader ikke batteriet. Har skiftet børster på dynamoen. Når jeg drar ut 7.5 A sikringen i motor-rommet som det står Charge på så forsvinner ladelyset i bilen, og kjørelysene slår seg på. Var på Toyota å snakket med de når jeg fikk børstene. Og de sa at dynamoen må ha spenning for å kunne lade. Vi målte kontakten som går inn i dynamoen og det var 0 spenning. Noen som har peiling på ett slikt problem? -Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_Berg88 Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Tok med dynamoen til El Service og fikk den sjekket. Diodebrua var defekt. -Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Se der ja, bra det ordna seg! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_Berg88 Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 det gjorde det. de sa at diodebrua var ødelagt. tyder på at jeg har spilt litt før mye musikk i gangen. hjelper det med ett ekstra batteri for å forhindre slitasjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 tror ikke nødvendigvis det er derfor den har ryki,heller tilfeldig. Børstene derimot, blir fort utslitt med mye strømtrekk. Det hjelper ikke på dynamoslitasje med ekstra batteri, snarere tvert imot... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg