SheepRider Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 hei, kjøpte 2 12" subber i kasse og en 4 kanals forsterker på netthandelen her om dagen, fence audio. men bare det at skjønner ikke noe av disse innstillingene på forsterkeren. får lyd i de liksom men virker som om det er bare den ene som virkelig lager bass, den andre bare spiller musikk. er to brytere som jeg kan sette på lpf eller full, setter jeg begge på lpf eller begge på full spiller de musikk men veldig dårlig bass lyd, setter jeg en på lpf og den andre på full spiller den ene som bare det mens den andre spiller rolig som istad. noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Bilder eller detaljert forklaring på oppkobling og kva slags knapper/brytere du har til innstilling, hadde vært fint. Har du subwoofere skal du ha på lavpassfilteret (lpf) Start med ca 80hz der. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg