sven410 Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Jeg har en plan om å lage en boks i glassfiber til montering bak på bilen min, en citroen berlingo. Denne boksen tenkte jeg å feste på hengerfestet med et kulekobling for tilhenger nede, og med to ører over en takbøyle i overkant. Men er dette lov? Noen som vet hva som gjelder her? på forhånd takk Sven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 man får jo kjøpt sånne bokser som det. men veit ikkje korleis det er med type godkjenning av dette. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 har noen en likn kil slike bokser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg