stevieg Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Hadde planer om å rengjøre bilen skikkelig utvendig og innvendig før sommeren kommer (fortsatt regn og kaldt drittvær i Trøndelag). Tar gjerne imot tips til produkter jeg kan bruke til: - vask/polering av lakk og felger. - Innvendig pleie. Andre ting..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GrimeReaper Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Hadde planer om å rengjøre bilen skikkelig utvendig og innvendig før sommeren kommer (fortsatt regn og kaldt drittvær i Trøndelag). Tar gjerne imot tips til produkter jeg kan bruke til: - vask/polering av lakk og felger. - Innvendig pleie. Andre ting..? Avfetting : Prickbort Felgrens: Sticy weel gel Vask: Vaskebøtte m/mitt og shampoo Tørk : Miracle Dryer Clay: Riccardo gul Claylube: ONR Lakkrens: Duragloss 101 Polish: Duragloss 105 Forsegling: Duragloss 111 Microfiber: shaggy fureller fluffer, ultra plush, green monster el. Dekkfornyer: Swissvax Pneu Da har jeg satt opp et forslag som skal få deg godt på vei utvendig. Duragloss kan også godt brukes på felgene, ellers er Swissvax Autobahn et godt alternativ. For andre alternativ kan du lese Denne ,Denne, Denne (speielt innlegg #20) og Denne. For innvendig pleie kan du kikke i interiør delen på den siden jeg linket til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg