Ellricho Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Jeg ønsker og bytte til meg et bilstero til audi 80. Alt av interesse. Jeg har en chippet wii, med masse brente spill, en del ekte spill, 2 gitar hero gitarer, 2 sett med kontroller,++ Verdi 4 tusen. Cerwrin Vega senterhøytaler, lite eller aldri brukt! 22" dell LCD skjerm. Defekt apple macbook air(tror det er harddisken), med helt ny lader,superdrive, fjernkontroll og usb hub. Rogaland helst :klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uno45 Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 bygg kasse til elementene i cerwinen din, og bruk macbooken som bilpc, så er du på god vei til en heftig bilstereo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellricho Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 (endret) Det har jeg ikke tenkt på! Vil det funke å ta ut elemente og koble de i bilen, er det lik motstand i et bilelement som et beregnt for hjemmekino? Endret Juni 23, 2010 av Ellricho Morgen trøtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Det er en elendig idè, TS.... Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uno45 Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Det har jeg ikke tenkt på! Vil det funke å ta ut elemente og koble de i bilen, er det lik motstand i et bilelement som et beregnt for hjemmekino? få lånt deg et multimeter og mål :) hvis det er 4-8 ohm i disse, bør det gå greit: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Er det ikke en senterhøyttaler da? har den 2stk bass og 2stk diskant? Hvis ikke så blir det jo litt teit ;) Trenger du ALT? spiller, kabler, fronthøyttalere, sub og forsterker(e)? Har litt div jeg, og kunne vært interessert i wii, men prisen du har satt på den er alt for høy. Brente spill er ikke verdt mer enn plata di er brent på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellricho Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Jeg er klar over at prisen er før hør cossiemk1. Jeg trenger forsterkere og fronthøytalere, og en spiller. Jeg har sendt deg pm, men du svarte ikke. Kontakt meg om det var intressant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg