Haakon_t Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 Hallo godtfolk! Skal nå ha meg nye diskanter i celican min, alt annet av anlegg i den er oppgradert, mangler KUN diskantene.. :) Har funnet et par diskanter å velge mellom, kan bruke 1500 på diskanter, men om det finnes like gode til 500 så tar jeg selvfølgelig dem ;) Och tack for hjelpen! :) http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=24 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Velkommen til forumet! birthday Hva har du ellers av høyttalere og utstyr i bilen da? Hvordan løser du delefilter-problematikken? Monacor's DT-284 er vel noe av det beste man kan sette i bilen, til 800,- uten delefilter... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_t Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Hallo hallo! Har kun kenwood i bilen fra før av, han som hadde den før var veldig fan av det merket! :) Har ekstra forsterker til høyttalerene, men delefilter-delen kan jeg ikke så mye om.. Skulle vel tro at jeg muligens kan gjemme filteret bak dørpanelet? Hva er forskjellen med og uten delefilter? Relativt ny på dette.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg