eikEnot Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Hva betalte du for de nydelige setene :D? Siter Mvh Eirik Karlsen eikEnot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Hva betalte du for de nydelige setene :D? for setene og lyktene betalte jeg 500kr :D jeg kjøpte de av en kompis som skulle vraken en 2'er golf(pga. rust i bærende konstruksjon) Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 det var den ***** menbranen under forgasser eller insprøtningen som var gåen :S noen som vet hvor man kan kjøpe disse billig?? helst ny Her har de flens: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Motor/Tenningssystem-og-motorstyring/Volkswagen/Golf/52807-FORGASSERTILKOPLING-VW-AUDI/ Angående de adapterene til høytalerne: http://transmedia.mystore.no/index.php/cPath/343_423_677_707 Jeg sitter og ser på den linken fra biltema du sendte, og motorkoden på min motor er RP og står desverre ikke der, så må vel litt opp i pris, har sett at de ligger på rundt 500kr på møller. og på de høytaler dekslet, så var det der jeg bestilte fra faktisk :P Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Jeg sitter og ser på den linken fra biltema du sendte, og motorkoden på min motor er RP og står desverre ikke der, så må vel litt opp i pris, har sett at de ligger på rundt 500kr på møller. og på de høytaler dekslet, så var det der jeg bestilte fra faktisk :P Hvis du drar innom biltema og sammenligner den du har med en av deres så tror jeg at den ene de har er helt lik den du har. Når jeg byttet min var jeg innom og de hadde tre forskjellige og da mener jeg at jeg så en slik som du har. Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Hvis du drar innom biltema og sammenligner den du har med en av deres så tror jeg at den ene de har er helt lik den du har. Når jeg byttet min var jeg innom og de hadde tre forskjellige og da mener jeg at jeg så en slik som du har. jeg får bare et problem, det er at den biltema'en vi har her har bare 70% av vanlig biltema har, så man må bestille om man skal ha noe :S men har noen kontakter igjennom meca som jeg kan bestille billig igjennom :P Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Helt opp til deg. De hadde ikke min del på biltema så jeg bestilte hos auto parts ( i kjede med bil xtra) kostet 363, men mekonomen skulle ha 500+. Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rompeskvett Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Stilige setår ! Kor skaffa du dei ?? :D Siter Audi 80 2.6E Avant 1992 VW Golf 1.8GL 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet August 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2011 Stilige setår ! Kor skaffa du dei ?? :D jeg kjøpte setene fra en kompis som skulle vrake en golf 2 :P Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet August 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Da var det oppdatering igjen :P da hadde jeg fått fikset litt til i bilen :P lyd isolert gulvene i bilen, og jeg har startet på og sette inn seter igjen =) så nå har jeg bare bak setene igjen så er jeg ferdig med intereiøret i bilen :P Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet August 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 da hadde man gjort litt til i bilen :P startet på og lage fester til baksetene(pga. at jeg ikke har noen fester) så har jeg montert dioder døråpnerene i bak dørene nå. bilder kommer senere i kveld =) Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet August 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 (endret) liker komentarer og tips på hva jeg kan gjøre for og få bilen bedre :P Endret September 1, 2011 av Golf II Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 da ble det en oppdatering som ble ganske sein, men bedre sent en aldri :D mye har blitt gjort siden sist jeg postet noe :D så ble det noe bilder :P så ble alu felgene satt på, så er et steg nermere til at bilen er godkjent. har pusset ned senter på bremseskive og calipper og lakert calipperen rød og skiva sølv, men det på skiva vises ikke på bildet :S så har jeg fikset så det er litt lys i bilen, som f.eks dashbord å cupeen :P bilder av det jeg har satt inn. varmeapperat styringa :P det ene dørtrekket (har gjort samme med alle 4 oppe i taket, det lyse du ser nederst er gjenskinn av CD spilleren, men de 2 blåe er der sveiva til takluka er oversikts bilde av alt, stolene er ute på dette bildet men. dørhandtaket, som dere kan se hvor dioden sitter ser hele dioden xD måtte jo ha ett sommer bilde også :D legg merke til diode stripene jeg har instalert under fangeren :P så har jeg fått skaffet meg subb elementer til bilen, resten får komme når jeg får mere penger :P så har jeg noen bilder av det jeg holder på med før øyeblikket, og det er bagasjeluken som jeg har som forige eier har bygd om til "clean looc" luke som er dårlig arbeid, så måtte fikse opp på dette, så noen flere bilder :P bildene snakker for seg selv så har jeg tatt bort VW merket og GOLF merket bak, har bilde av der GOLF mekre var, med masse støv av sparkel. sty for dårlige bilder, alt er tatt med TLF'en, men skal få til bedre bilder etter hvert, og alt av intereør er satt i bilen, men har ikke bilde av dette. og er det noen som har en 90 fanger fram som de vil gi bort eller selge billig rundt nord trøndelag helst namsos/overhall/grong. Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfen min er død Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Ser bra ut det her, hold oss oppdatert :) Siter [Lagt i mine hender 19. Mars 2011] Golf MK2 1990 1,8GL 90HK Elektriske Recaro seter. 4 klar-lykter forran. Orginal Blaupunkt kassettspiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Takk for svar ja. ikke så mye som skjer for tiden, jeg har flyttet på hybel, så har sånn små problemer og flytte meg 10mil en vei for og holde på med bilen hver dag, så blir bare helge arbeid på bilen for tiden. men det siste jeg gjorde på bilen var og montere et nytt batteri så har jeg montert delvis et kabelsett i bilen også, mangler bare og trekke opp signalkabelen nå, så er det i box, men tror jeg skal vente med dette til eg får tak i nye signal kabler, men dette får være en vurdering sak til jeg får penger. og bare kom med noen ideer om hva jeg kan gjøre med bilen. Golf II Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Med de setene burde du ha trukket om dørtrekkene også, får opp helhetsinntrykket ganske mye, da skinnseter og stoffdørtrekk passer heller dårlig sammen. Evt så går det også å spraye de svarte, hvertfall midlertidig, Spraya mine gamle dørtrekk å de ble fine de, bare har good avstand til sprayboksen så går det greit å lakke stoff... eneste er etter ca et halvt år begynte fargen å slites vekk der jeg har armen min når jeg kjører... Ellers er det akkurat plass til en dobbel-DIN DVD spiller om du kapper bort askebeger og den hylla over, så kan du evt montere sig-tenner og noe stash der spilleren er orginalt... "China" dørhåndtak golf3 style er også en gammel men god oppgradering, finere og mer praktiske enn de orginale, fåres på ebay til forskjellige priser, de siste jeg kjøpte fikk jeg for under 5 $... utenom det er det jo å bygge skikkelig SUB kasse baki, lag noe som passer som hånd i hanske baki, ikke bare en firkanta kasse... Monovisker kan vere kult, panserforlenger, lakke speil i bilens farge, modde blinklys inn i speila? bare fantasien setter grenser om du er arbeidsom... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg