Djj91 Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Hei. Jeg er usikker på om dette er rett tråd å poste dette i, men vi fyrer av gårde uansett. Bilen er en Audi A4 96' 1.8 Jeg skal sette en motstand over temperaturføleren videre til egen bryter for å trimme den med noen stakarslige hester. Alt av ledninger er lagt opp osv, men. Er det noen der ute som vet hvilke av de 4 ledningene på temperaturfølerkontakten jeg må koble mostanden over? Takker for svar på forhånd! - Djj91 Siter Why do i Beat My Meat? Bitch, That Sloppy ass Pussy a Starving Dog Wouldn't Eat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Ja, detta hørtes vanvittig smart ut. Si ifra når motoren havarerer så jeg kan le litt. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djj91 Skrevet September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Det fungerer på gamle Forder, så hvorfor skal det være et større problem på en Audi.. Det er ikke ment for å kjøre med konstant da.. Siter Why do i Beat My Meat? Bitch, That Sloppy ass Pussy a Starving Dog Wouldn't Eat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg