Breeze595 Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Hei, var og hentet meg en Mazda 626 95. mod Og nå i det siste når jeg starter bilen ryker de noe helt sinnsykt men det er bare på oppstart. Lurer på om dette er noe alvårlig eller hva det er :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Hvor ryker det ifra? Er det hvit, grå elelr svart røyk? Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breeze595 Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Hvor ryker det ifra? Er det hvit, grå elelr svart røyk? Ryker fra potta, og de ryker hvitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbefett Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Høres ut som topp-pakning har røket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Her har nok toppakninga gått.. Det resulterer du får kjølevann i oljen og bilen kan bynne å spøtte hvit&blålig eksos. http://no.wikipedia.org/wiki/Toppakning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg