A.K Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng 9mm? Da er man nesten oppe på Volvo-tykkelse på "tynnplatene"! Var vel ikke Sherman Tank han skulle bygge heller ;) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 9mm plåt, da snakker man SOLID bredding Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by PurrPower Var vel ikke Sherman Tank han skulle bygge heller ;) :D ehmm skulle være 0,9 :D gikk litt fort.. hehe :rolleyes: Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Det finnes egne maskiner for bredding, de fleste bilopprettere har det. Bare spør etter valsing av hjulbuene så får du svar. Kompisen min kjører med en breddet Calibra. Er en "hermer" sørpå som hermer den Calibraen som går her oppi nord og den er ikke breddet. Herregud for en forskjell det blir. Men skal du bredde så bredd bak ikke forran. Stiligere med noe som stikk ut bak enn forran + bakenden skal se "litt" breiere ut. Så har du egne stylingsett med breddere, Engelske/AM stylingprodusenter er experter på bredding. Meeen så igjen så er ikke alle biler laget for bredding, f.eks Vectra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Noen ganger kreves det bredding foran også da, ved valg av store hjul i sammenheng med senking. Må ikke glemme det Mihkku ;) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 :D Men hvem har så brede forrdekk at det er vits eller hvem er det som senker bilen så inni f... de fleste biler klarer 60mm 225 uten nåt problem. Jeg holder på å sette nye hjulbuer på min Vectra B. Standard at de ruster akkurat i hjulbuene bak. Betalte 3000 for skiftning h/v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Spørs jo litt på hva slags bil man kjører det. Småbiler som Corsa, Saxo, CRX etc kan brått trenge valsing selv om man ikke har så fryktelig brede dekk. Under forutsetning av at man senker den nok selvfølgelig og felgene skal være STOOORE :D Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by PurrPower Noen ganger kreves det bredding foran også da, ved valg av store hjul i sammenheng med senking. Må ikke glemme det Mihkku ;) Vals bak, brett forran. Skal gjøre det selv på bilen min til sommeren. Skal vasle ut skjermene bak og bare brette in skjermkantene forran. Har et verksted som tar 500,- pr bue (vals) og 300,- pr bue (brett). Det gir ingen garranti på lakken, men de varmer opp før de valser. Om lakken ryker driter jeg i , da fargen skal frisks opp til sommeren uanz :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by wabby Vals bak, brett forran. Skal gjøre det selv på bilen min til sommeren. Skal vasle ut skjermene bak og bare brette in skjermkantene forran. Har et verksted som tar 500,- pr bue (vals) og 300,- pr bue (brett). Det gir ingen garranti på lakken, men de varmer opp før de valser. Om lakken ryker driter jeg i , da fargen skal frisks opp til sommeren uanz :D hvor mye valser døm ut bak da? kan jo ikke være allverden? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by volvo242TIC hvor mye valser døm ut bak da? kan jo ikke være allverden? Det vet jeg ikke enda. Men det kan jo evt sjekkes... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Kan du nesten velge selv, tar vel såpass at det er plass til felgene da ;) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg