Gå til innhold

Generelt om bilseter

Ranger emnet


Rofl

Anbefalte innlegg

Jeg savner lårstøtte på førersetet og har sett at det finnes seter med en del som kan trekkes ut og forlenge setet.

 

Jeg støter av og til på navnet Recaro og skjønner at det er spesial-seter, men er de mere innrettet på 'racing' enn på en hverdagsbilists komfort?

 

Kort sagt, hva bør jeg se etter, eller hvorledes kan jeg oppnå best mulig komfort på f.eks. en 'vanlig' Audi A3/A4 eller en BMW 3-serie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et greit svar, jeg undres bare hvorvidt det er sportsseter i den bilen jeg har nå: A3 1.8T Aut. Den har sportsratt,er senket og er vel etter hva jeg forstår 'Ambition', og da kan jeg vel forutsette at et er sportsseter også? Og setene er forsåvidt bra - savner bare lårstøtte på langtur. Jeg er 1.86 lang... Men kona har alltid klagd både på seter og fjæring, åpning av dører, inn- og utstigning. Mere da montro? Sofaen hjemme er heller ikke av de mest komfortable...

Endret av Rofl
skriveffeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Recaro leverer seter til alle bruksområder, og de kan det, det koster, men kanskje du skulle fått prøvd deg på noen slike. Er mange budbilsjåfører som monterer recaroseter i bilene sine.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Recaro Ortoped. http://www.handicare.no/Produkter/Produkter/Hjelpemidler-og-losninger/C--Sitteplasser/C05-Spesialsete-med-tilbehor/Recaro-Ortoped/

 

Dette var tingen før i verden. Husker ikke om det var nypris 15 eller 20K? Kom engang over hhv ett og to seter til noen få tusenlapper. De siste var påbegynt omtrekt.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår