sjolstad Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Jeg skal skifte bremseskiver foran på 99mod Mondeo. Men jeg får ikke løs "bremseklosse holderen". De 2 skruene som fester den sitter dønn fast. Jeg har sprayet på rustløser titt og ofte i 1 døgn nå. Noe som har tips til hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Jeg skal skifte bremseskiver foran på 99mod Mondeo.Men jeg får ikke løs "bremseklosse holderen". De 2 skruene som fester den sitter dønn fast. Jeg har sprayet på rustløser titt og ofte i 1 døgn nå. Noe som har tips til hva jeg kan gjøre? Bruk en kraftig latmannsarm med en evenntuell forlenger,så kommer de nok. Bruker å sitte litt disse.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjolstad Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 (endret) Koppen røk, men kanskje det var dårlig kvalitet. Jeg får prøve en kraftpipe i morgen og prøve. Endret Juni 10, 2010 av sjolstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Bruk en skikkeli stålkopp,å ikke en slik støpegodskopp som følger med div verkstøysett,så kommer nok boltene:) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjolstad Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 (endret) Er det links eller normale gjenger? Endret Juni 11, 2010 av sjolstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caprinut Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Vet ikke om du har fått til dette enda, men det er normale gjenger:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg