inca16v Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 hvordan senke en caddy 03mod bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Torsjonstag bak? (Vet ikke hvordan det skrives :P) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Her svares det som man har vett... alacocaina Du har bladfjærer bak på din bil, du kan få senkesett med senkeklosser bak der du kan justere fra 0-70mm og noen legger også bladfjærene over bakakselen. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inca16v Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 har du noen sider jeg kan se på? takk for hjelp... er det noe spess teknikk jeg må gjøre for å snu bakstillingen? har du gjort det før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 her er senkesett til caddy http://www.partsandretards.no/webshop/product/45108/6405 Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Ja, er jaggu 2 sett på lager også... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inca16v Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 takk for noen kjappe svar... da blir det årnings.............:magic: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg