crazyclomp Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 (endret) Da har jeg fått jobb av naboen å fikse opp en Bmw som han har hatt stående i noen år. Skal fikses og selges. To do list må man jo ha :D Gjort Ikke gjort -Vaske bilen utvendig -Vaske bilen innvendig -Polere utvendig -Finne ut hvor og hvorfor den lekker vann inn og tette dette -Skifte til sommerdekk -Fikse sprukket støtfanger -Fikse bulk i høyre forskjerm -Lakke listgreier rundt grillen og lyktene -Feste blinklys på høyre side -Plukke ut det meste innvendig og vaske dette ( er fuktig inni ) -Fikse håndbrekket -Sveise eksosanlegget :D -Taket går tregt opp, fikse dette :p -Fikse litt lister rundt om -Bytte setene Kommer mer to do etter hvert tenker jeg :) Så kommer det alle vil ha, bilder :D Random rekkefølge da, men :p Og en liten film :D Noen som vet hva de fire knottene på bakluken er? More to cum :D Endret Juni 6, 2010 av crazyclomp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Tipper de knottene har vært til en spoiler elns :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 91 Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 pen bil. di knottene er sikkert fester til spoiler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Spoiler? Så svær? :D Noen som har noen bilder? Kunne tenk meg å få på det som skal være der, da det blir feil å ta de av siden de er skrudd igjennom luken. Kommer kanskje på sommerdekk imorgen :) Store felger :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Ser ut som fester til alu vinge ja.. styggeste som finnes ca :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Eller en koffertholder-sak :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Uhm Fant ut fort at du var fra Bergen når eg så Hole Glass sine lokaler på Midtun på den videoen :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Jeg tenkte først på noe koffertholdergreie. En chrome ramme av noe slag som skal være der, men vet ikke. Om det er stygg aluvinge som går fem meter opp i skyene er det glemmesak :P Da kan de bare være der som de er :p Det er liksom ikke noe big deal om de er der, tenker ikke så mye over det egentlig. Hva mener dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Thomas, stemmer at jeg holder til på Midtun ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Ohh, dette blir nice :D Men litt synn med automat då.. Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Syns med automat ja -.- Men den sparker godt likevel :D Ut å handle autoglym etterpå :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Bytt luken, finner sikkert en pent brukt hos en høgger. Enkleste og beste måten å løse det problemet på.. Har nok stått diger ali-vinge der ja :) Og dropp Autoglym..kjøp Meguiars ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Er storfornøyd med autoglym sin motorvask :D Kommer en update om nnoen strakser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 (endret) Da har jeg jobbet på bimmeren igjen :) Skrudd ut alle setene, untatt ryggen på baksetet. Noen som vet hvordan det løsnes? :S Klarte jo selfølgelig å dra i spaken under baksetet, så jeg fikk en hel*etes jobb med å finne ut av hvordan jeg skulle få alt til å fungere igjen :lol: Har vært å handlet autoglym, og har prøvd motorvasken. Brukte den på felgene i tillegg til motoren og er super fornøyd! :) Motoren før: Motoren etter: :) Tok felgene også. (vinterfelger -.-' ) Før: Etter: Skrubbet ikke engang. Brukte pensel, og alle felgene var ferdig på 10 min :D Har støvsugd hele gulvet i bilen, og der var det mye dritt! :O Men ble bra til slutt :D Skal rense teppet med noe lure greier som jeg kjøpte fra jobben :) Støvsugd teppe: Begynte å demontere midtkonsollen for å få ut teppet. Må ha det ut for å sjekke omdet er rust i gulvet. ER masse fukt og vann der -.- Bilder: Her ser dere dårlig passform på støtfangeren foran =/ Garasjen :D Og et tøft bilde jeg tok på panseret :) 8-) Det var det for denne gangen. Kommer mer imorgen :) Håper på god respons :P Endret Juni 8, 2010 av crazyclomp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaFFy1 Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 om jeg skulle tippe så er nok de fire knottene til ski/snowboard stativ eller noe lignende. mener og ha sett noe slikt før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg