licorice84 Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 hei! som tidligere nevnt har jeg Keskin KT-1 til min Corrado. "problemet" er at det er ET25 foran, som gjør at jeg må bruke spacere. med 5mm spacers blir det ET22. bak er det ET15, og det passer rett på. har noen greie Borbet A ET15 for hånd, men vet ikke helt om jeg skal "kaste" bort penger på dem når jeg har Keskin-felger som jeg syns er veldig fine. greia er at jeg er redd for å ikke få bilen godkjent. må en tur innom BT for å godkjenne nye coilovers, og da frykter jeg at de skal bry seg om spacerne på felgene foran. det vil jeg jo slippe dersom jeg bytter til ET15 foran også... --- marius Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Kan du ikke slenge på noen stålfelger når du skal på bt da? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 har tenkt på det, men da må jeg få lånt meg noen en plass. igjen så hadde det vært digg å ha felger godkjent i vognkort. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 hva er egentlig rimelig pris å gi for et sett greie Borbet A 9x16"? 2 av dem har dårlige dekk. det skal være bittelitt skraper på felgene, men ikke noe av betydning, og ikke kantkjørt. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg